O nas
Gabinety logopedyczne Dom Mowy tworzą doświadczone i kompetentne terapeutki wspomagające dzieci z trudnościami w rozwoju mowy i komunikacji. Pracujemy z pasją i zaangażowaniem, dbamy o komfort dzieci i rodziców. Stosujemy różnorodne metody terapeutyczne, które dobieramy indywidualnie dla każdego pacjenta. W pracy terapeutycznej wykorzystujemy elementy zabawy, podążamy za dzieckiem i jego potrzebami, tworząc pozytywne relacje z naszymi Podopiecznymi i ich rodzinami, aby proces terapii przebiegał skutecznie i w dobrej atmosferze.
 
Zapraszamy:)

Marlena Furtak
neurologopeda, terapeutka miofunkcjonalna, polonistka,
założycielka
Domu Mowy

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Podyplomowych Studiów Logopedycznych Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz międzyuczelnianych studiów podyplomowych Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii (Collegium Medicum UJ, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie).

Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu zaburzeń komunikacji językowej oraz w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą. Współpracowała z ośrodkiem rehabilitacji dzieci i młodzieży oraz placówkami edukacyjnymi na terenie Krakowa (poradnia psychologiczno-pedagogiczna, przedszkola samorządowe i niepubliczne, ośrodek socjoterapeutyczny, gabinet wczesnego wspomagania rozwoju).                                   
W Gabinecie Logopedycznym "Dom Mowy" diagnozuje i prowadzi terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami wymowy, z zaburzeniami miofunkcjonalnymi, z deficytami neurologicznymi, z całościowymi zaburzeniami rozwoju,  konsultuje noworodki i niemowlęta z trudnościami   w karmieniu, oferuje opiekę neurologopedyczną w zakresie przygotowania do zabiegów wędzidełek jamy ustnej, wspomaga pacjentów leczonych ortodontycznie, prowadzi terapię jąkania dla dzieci do 7 roku życia metodą PALIN Parent-Child Interaction. Terapię logopedyczną wspomaga elektrostymulacją i kinesiotapingiem.


Sylwia Siepkowska
neurologopeda, terapeutka ręki, nauczycielka języka polskiego jako obcego
Absolwentka logopedii  Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii Krakowskiej Akademii im. A. Frycza Modrzewskiego w Krakowie.
Uczestniczka wielu szkoleń i konferencji naukowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas licznych wolontariatów oraz praktyk odbywanych w gabinetach logopedycznych, w szkołach, szpitalach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych, a także prowadząc warsztaty z zakresu wczesnej nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną® oraz wspierające rozwój kompetencji matematycznych metodą Numicon®. W obszarze jej zainteresowań znajduje się terapia miofunkcjonalna oraz wczesna interwencja logopedyczna. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i kursach.

W Gabinecie Logopedycznym Dom Mowy prowadzi terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zespołami wad wrodzonych, z wadami wymowy oraz z dysleksją i zagrożonych dysleksją. 






Aleksandra Żurek
logopeda, nauczycielka języka polskiego jako obcego
Absolwentka logopedii  Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.  Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w licznych  praktykach zawodowych odbywanych w placówkach edukacyjnych i w gabinetach logopedycznych, prowadząc indywidualną terapię oraz grupowe zajęcia logopedyczne z zakresu profilaktyki logopedycznej dla dzieci poniżej 3 roku życia. W obszarze jej zainteresowań znajduje się terapia dyslalii, terapia miofunkcjonalna oraz terapia dzieci dwu- i wielojęzycznych. Stale poszerza wiedzę i doskonali umiejętności  uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach.
W Gabinecie Logopedycznym "Dom Mowy" prowadzi terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, z wadami wymowy oraz z dysleksją i zagrożonych dysleksją.

Aleksandra Pęcak
psycholog dziecięcy, trenerka umiejętności społecznych,
trenerka kontroli złości
Absolwentka psychologii stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów z zakresu psychotraumatologii, w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie.

Doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez liczne praktyki i staże (m. in. na oddziałach psychiatrycznych, w poradni zdrowia psychicznego), pełnienie funkcji asystenta dzieci z diagnozą spektrum autyzmu, a także jako trener umiejętności społecznych, psycholog szkolny i przedszkolny.
W swojej pracy ceni zbudowanie relacji pełnej zaufania i zdrowych granic między dziećmi, młodzieżą, a także ich rodzicami. Stale się kształci w dziedzinie psychologii rozwojowej i klinicznej. Zajmuje się również szkoleniem rodziców i nauczycieli z zakresu pozytywnej dyscypliny, komunikacji z dziećmi, czy zdrowych granic. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Autorka audiobooka relaksacyjnego „Opowieści z Krainy Spokoju” oraz opowiadań o emocjach i umiejętnościach społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym wraz z konspektami dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i specjalistów – „Jeżyk Michałek w świecie uczuć i emocji”.
W Gabinecie Logopedycznym Dom Mowy wspomaga dzieci i ich rodziców poprzez poradnictwo psychologiczne, konsultacje rodzicielskie oraz terapię psychologiczną dzieci w wieku od 4 do 12 roku życia.